ОПЛАТА І ДОСТАВКА
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
- Нова Пошта на відділення. Терміни та вартість доставки за тарифами перевізника.
Відправка в день замовлення (при замовлені до 15:00)
На доставку Нова Пошта діє знижка -20%. - Кур'єром Нової пошти на адресу. Терміни та вартість доставки за тарифами перевізника.
- На поштомат Нова Пошта. Даний спосіб має обмеження по вазі та об'єму посилки. Терміни та вартість доставки за тарифами перевізника.
- Укрпошта на відділення. Терміни та вартість доставки за тарифами перевізника.
Термін відправки 1-5 робочих днів (тільки при повній оплаті товару) - Самовивіз товару з пункту видачі (зручний для Вас час уточніть у менеджера)
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Online-оплата ApplePay/GooglePay або карткою на сайті за допомогою сервісу WayForPay
- Переказ на реквізити ФОП
- У пункті видачі Нової пошти:
- Оплата готівкою (накладний платіж)
- Безготівковий розрахунок (оплата карткою) - Відправка без передоплати
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі. У разі виникнення потреби повернення чи обмін товару, вийдіть з нам на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару.
Дотримання прав споживачів — обов'язкова умова роботи
Повернення товару від покупця
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
- в наявності є гарантійний талон.
Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Повернення вживаних та відновлених товарів відбувається за згодою продавця.
Для повернення товару узгодьте з покупцем спосіб зворотної доставки товару. Ви можете запропонувати відправити товар поштовим перевізником або повернути товар у вашому магазині (пункті видачі). Доставлення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідає інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо), тоді продавець повинен компенсувати покупцю транспортні витрати.
Вимоги покупця мають бути задоволені відразу, а при необхідності перевірки якості товару, що повертається — протягом 14 днів або за домовленістю з покупцем.
При отриманні товару у відділенні перевізника чи у вашому магазині уважно огляньте його, перевірте комплектацію та наявність пошкоджень:
- Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, ви маєте право відмовити покупцеві в поверненні.
- Якщо товар візуально не має дефектів, але вам необхідно прийняти його для більш детального огляду.
Перед тим як попросити покупця фізично повернути товар, рекомендуємо запросити фото/відеоматеріали, які можуть допомогти візуально виявити недоліки. Це дозволить зорієнтувати клієнта в процедурі повернення, а також не витрачаючи час на транспортування товару в сервісний центр, запропонувати альтернативне рішення: повна або часткова компенсація вартості товару, відправлення відсутньої деталі тощо.
Гарантійний термін
Гарантійний термін — це період, протягом якого покупець може відправити несправний товар продавцеві або в сервісний центр виробника для проведення ремонту, заміни або повернення товару. Гарантійний термін має бути вказаний в гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару, а також його необхідно вказувати в характеристиках товару.
Якщо в результаті звернення покупця по гарантії ви повернули кошти або обміняли товар, таке замовлення вважається успішно виконаним і по ньому не проводиться перерахунок чи повернення комісії.